O nas

Cześć!

Nazywamy się Agnieszka i Krzysiek, jesteśmy małżeństwem, które żyje wspólną pasją – podróżowaniem. Jak można się spodziewać, poznaliśmy się w górach i to właśnie kolejne wyprawy połączyły nas już na zawsze.

Agnieszka zajmuje się szeroko rozumianą turystyką. Przez lata była wychowawcą kolnijnym, przewodnikiem, organizatorem wyjazdów. Zrobiła 300-kilometrowy Szlak Św. Jakuba. Autostopem zwiedziła Islandię. Ma praktycznie w całości ukończoną Koronę Gór Polski. Przez pół życia była harcerzem.

Krzysiek jest działaczem społecznym i patriotycznym, od lat zaangażowany w pracę na rzecz innych. Obecnie jego najciekawszymi aktywnościami jest zbiórka paczek z żywnością dla Polaków na Kresach Wschodnich, którzy po zmianie granic w 1945 roku zostali na terytorium ZSRR. Lepiej czuje się w górach niż wylegując się na plaży nad morzem.

Chociaż każde z nas jeździło już wcześniej, to w 2017 roku zrobiliśmy pierwszą wyprawę jako para – na Zakazukazie, do Gruzji i Armenii. Po 3 tygodniach pełnych przygód wiedzieliśmy, że chcemy już wszędzie jeździć razem.

Siłą rozpędu odwiedziliśmy kilka kolejnych państw. Między innymi przejechaliśmy 500 kilometrów autostopem po Norwegii, spaliśmy na pustyni w Maroko, czy też odwiedziliśmy Izrael w momencie, kiedy Ministerstwo Spraw Zagranicznych zdecydowanie odradzało takie wojaże. Najczęściej podróżujemy backapckersko, śpimy w namiotach/tarpach, a pomiędzy poszczególnymi punktami przemieszczamy się autostopem. Oczywiście, jeśli jest to możliwe.

W pewnym momencie uznaliśmy, że warto będzie podzielić się doświadczeniami ze swoich podróży. W ten sposób najpierw założyliśmy profile na fb i insta, gdzie pojawiły się pierwsze zdjęcia i relacje z naszych wyjazdów. Ostatnim ruchem było założenie bloga, który został bardzo ciepło przyjęty przez czytelników. Dlatego planujemy znowu rozszerzyć naszą aktywność, myślimy o nagrywaniu filmików i umieszczaniu ich w mediach społecznościowych.

Obecnie planujemy wyprawę życia – podróż poślubną do Nepalu i Omanu. Relacje oczywiście będziecie mogli znaleźć na naszych kanałach 🙂

Jeśli jesteś chętny do współpracy to zachęcamy tutaj.